Program kadrovske akademije HR Youngsters #2

V nadaljevanju predstavljamo pester in raznolik program HR Youngsters #2 – kadrovske akademije, ki jo letos ponovno izvajamo na Slovenski kadrovski zvezi. Delavnice bodo predvidoma potekale enkrat mesečno. Vključeni so tudi obiski podjetij, prednovoletno druženje in dodatno predavanje.

Oktober: Spoznavanje osnov delovnega prava

Delavnica bo izvedena v četrtek, 24. oktobra, ob 16.00, na lokaciji ZDS (Dimičeva 9, 1000 Ljubljana).

Delavnica je namenjena mladim kadrovikom, ki se spoznavajo s kadrovsko stroko. Skozi predavanja bodo ti pridobili naslednja znanja o delovnem pravu, ki ga uporabljajo pri svojem delu:

  • Osnovna znanja o delovnem pravu, vključno z razumevanjem pravnih aktov, ki urejajo delovna razmerja, pravicami in obveznostmi delavcev in delodajalcev (pravilniki, kolektivne pogodbe) ter socialno varnostjo delavcev.
  • Sposobnost uporabe znanja delovnega prava v praksi, kot je na primer priprava in sklenitev pogodb o zaposlitvi, reševanje morebitnih sporov in zagotavljanje spoštovanja delavskih pravic.

Predavanje bo izpeljala odvetnica Barbara Gerbec Rozman, ki samostojno vodi odvetniško pisarno od leta 2018. Pred tem je bila zaposlena kot odvetnica, specializirana za delovno pravo, v eni od največjih odvetniških družb v Sloveniji. Ima več kot 20 let delovnih izkušenj na področju delovnega prava, pri čemer njene storitve obsegajo tako svetovanje strankam kot tudi zastopanje v delovnih sporih in mediacijah. Strankam, ki so pretežno srednja in velika slovenska podjetja, svetuje pri vsakodnevnih delovnopravnih vprašanjih, pri sestavi pogodb o zaposlitvi, kolektivnih pogodbah in internih aktih, razmerjih z delavci in delavskimi predstavniki, večkrat pa je bila vključena tudi v kompleksne postopke reorganizacije in postopke reševanja presežnih delavcev. Pri njenem delu je običajno v stiku kadrovsko ali pravno službo stranke. Na podlagi ocen strank in kolegov odvetnikov je bila nekajkrat uvrščena v kategorijo »Band 1« in »priporočljiva odvetnica« v vodiču Chambers & partners za delovnopravno področje v Sloveniji.

November: Uvod v kadrovsko funkcijo

Delavnica bo izvedena v četrtek, 21. novembra, ob 16.00, na sedežu Ljubljanskih mlekarn (Tolstojeva ulica 63, Ljubljana).

Delavnica z naslovom “Uvod v kadrovsko funkcijo – osnovni koncepti kadrovske funkcije, vključno s pridobivanjem in razvojem ter ohranjanjem zaposlenih” je namenjena uvajanju udeležencev v temeljne koncepte in prakse na področju upravljanja s kadri. Na delavnici bodo udeleženci pridobili osnovno razumevanje kadrovske funkcije, vključno s procesi pridobivanja, razvoja in ohranjanja zaposlenih.

Ključni poudarki delavnice so sledeči:

  • Kadrovska funkcija: Uvod v osnovne koncepte in strateško vlogo kadrovske funkcije v organizaciji.
  • Pridobivanje zaposlenih: Pomen privabljanja in izbire pravih kandidatov za organizacijo. Analiza primerov iz prakse.
  • Razvoj zaposlenih: Procesi usposabljanja, razvoja kompetenc in napredovanja zaposlenih. Prikazi konkretnih primerov.
  • Ohranjanje zaposlenih: Strategije za ohranjanje talentov, vključno s kariernim napredovanjem, motivacijo in zagotavljanjem zadovoljstva in zavzetosti zaposlenih. Prikaz dobrih praks v podjetju.
  • Strateška vloga kadrovske funkcije: Pomen in vpliv kadrovske funkcije na doseganje strateških ciljev organizacije.
  • Ocenjevanje uspešnosti in plačni sistem: Metode za ocenjevanje uspešnosti zaposlenih ter povezava z nagrajevanjem in plačnim sistemom.

Delavnica bo omogočila udeležencem, da pridobijo ključna znanja in veščine za učinkovito upravljanje s človeškimi viri v organizaciji ter razumejo povezavo med kadrovsko funkcijo in uspehom podjetja. Skozi primere iz prakse bodo udeleženci pridobili praktične vpoglede v delo kadrovske funkcije v sodobnih organizacijah.

Delavnico bo vodila mag. Mateja Tišler, univ.dipl. psiholog, MBA, direktorica upravljanja s kadri v podjetju Ljubljanske mlekarne d.o.o. Z več kot 20-letnimi izkušnjami na kadrovskem področju, v Ljubljanskih mlekarnah 6. leto vodi ekipo 12 ljudi, s področja kadrov, splošnih zadev ter varnosti in zdravja, ki skrbijo za 600 zaposlenih. Kadrovsko strategijo vključevanja in povezanosti uresničuje z zgledom svojemu timu, ki rešitve za izboljšanje črpajo iz strokovnega znanja in pristnega stika z zaposlenimi ter hkrati navdihujejo za visoke cilje, širijo obzorja, vnašajo spremembe, so inovativni, razvijajo sodobna orodja ter tako podpirajo uspešnost podjetja. V letu 2022 je prejela naziv Kadrovski Manager leta 2022, ki ga podeljujeta GV Planet in Slovenska kadrovska zveza. Vidnejši projekti, s katerimi je spodbudila pozitivne spremembe in razvoj kadrov v podjetju so »Moč je v povezovanju«, za katerega so Ljubljanske mlekarne prejele nagrado »Mega navdih 2022«, Mlekarska akademija, »Connect & Grow, LM Caffe, Programi voditeljstva, Talent Pool in drugi. V ospredje postavlja grajenje kulture integritete, odprtega voditeljstva, pristnih odnosov, dialoga, transparentnosti, vključevanja in pogumnega odločanja, ki temelji na vrednotah Ambiciozno, Zavzeto in »Na preprost način«.

December: Moč mreženja

Delavnica bo izvedena v četrtek, 12. decembra, ob 18.00, na lokaciji Kraševec Wines (Dunajska cesta 191, Ljubljana).

Ta delavnica bo udeležencem osvetlila pomembnost mreženja, povezovanja in grajenja odnosov s ključnimi posamezniki za poslovni in življenjski uspeh. Skozi predavateljeve večletne izkušnje na področju mreženja in zgodbe, ki so se mu zgodile v tem času, bo jasno, kako lahko mreženje vpliva na vaš uspeh.

Ključne teme delavnice:

  • Zakaj smo kot posamezniki nemočni brez mreženja.
  • Pomembnost vizije, ciljev in ambicij za napredovanje v mreženju.
  • Vloge osebnih odnosov in signalov v našem življenju in poslu.
  • Pomembnost osebne blagovne znamke in vpliva na mreženje.
  • Pomembnost strateškega kreiranja podpornega okolja.
  • Pomembnost ozaveščanja in aktiviranja v pravi smeri pri mreženju.
  • Ključna izhodišča za usmerjanje mreženjske navigacije.

Boško Praštalo je strokovnjak za mreženje. Njegova poslovna pot, dolga več kot 20 let, ga je naučila, da so pravi odnosi ključni za uspeh. “V mojem srcu je vedno bilo povezovanje, mreženje – veščina, ki sem jo skozi leta razvijal in izpopolnjeval. Ko sem pred leti začel svojo podjetniško pot, sem hitro spoznal, kako dragoceno je imeti mrežo zanesljivih partnerjev in strank. Brez njih ne bi mogel uspešno graditi projektov, povezanih z mreženjem, imeti licence Superbrands Slovenija in svoj medij Super Znamka.” Boško je začel kot prodajnik, kasneje pa postal vodja prodajnih ekip na Kompasu in pri Radiu Center. Preteklo delo mu je omogočilo, da je svoje izkušnje poglobil in izoblikoval unikaten sistem mreženja. Ta sistem ne temelji le na poslovnih transakcijah, ampak na izgradnji dolgoročnih odnosov, ki obogatijo tako poslovno kot osebno življenje. “Danes želim to znanje deliti z vami. Naj vam pomagam odkriti, kako lahko mreženje izboljša vaš posel in vaše življenje. Verjamem, da je pravi odnos najdragocenejši zaklad.

Delavnici bo sledilo prednovoletno druženje.

Ste že prijavljeni na HR youngsters akademijo? Prijavite se zdaj!

Januar: Socialni dialog v praksi

Delavnica bo izvedena v ponedeljek, 13. januarja, ob 16.00, na lokaciji ZDS (Dimičeva 9, 1000 Ljubljana).

Vsak kadrovski sodelavec se bo prej ali slej srečal s socialnim dialogom. Ampak kaj to pravzaprav pomeni? Kdo so socialni partnerji v podjetju, na ravni dejavnosti in države? Kako lahko vzpostavim povezave z organizacijami, ki me lahko usmerjajo in podpirajo? Kakšne koristi imajo podjetje in zaposleni od učinkovitega socialnega dialoga? Na tej delavnici boste dobili jasne odgovore na ta vprašanja, se naučili, kaj je ključno pri socialnem dialogu, in izvedeli, kako lahko sodelujete tudi v evropskem socialnem dialogu – in zakaj je to sodelovanje pomembno za vas in vaše podjetje.

Predavala bo mag. Tatjana Pajnkihar Napret, namestnica generalnega sekretarja ZDS. Mag. Tatjana Pajnkihar Napret več kot 15 let sodeluje na širšem področju socialnega dialoga (tako na tripartitni ravni kot na ravni kolektivnih pogodb), je namestnica člana Ekonomsko socialnega sveta in članica različnih pogajalskih skupin. Aktivna je tudi na mednarodnem področju, v delovnih skupinah IOE pri Mednarodni organizaciji dela, v BusinessatOECD in krovni evropski delodajalski organizaciji BusinessEurope. Je avtorica in soavtorica vrste publikacij ter odgovorna urednica prve slovenske strokovne delodajalske revije Delodajalec.

Februar: Pogled na HR skozi oči vodstva

Delavnica bo izvedena v četrtek, 13. februarja, ob 16.00, na lokaciji ZDS (Dimičeva 9, 1000 Ljubljana).

Gregor Kosi je tudi utemeljitelj metode celostnega razvoja vodstvenih veščin G.R.E.A.T., ki jo je razvijal skozi pridobljene izkušnje vodenja ene izmed najbolj dinamičnih in številčnih ekip v Sloveniji, ter znanje, ki ga je nadgrajeval na področju transakcijske analize, AEQ-metode, NLP, hipnoze, poslovnega coachinga in številnih drugih mednarodno uveljavljenih programov.

Marec: Digitalizacija HR funkcije

Delavnica bo izvedena v četrtek, 27. marca, ob 16.00, na lokaciji podjetja SKAZA, d.o.o.

Aleksandra Logar je vodja kadrovske službe Plastika Skaza d.o.o. in jo pri delu poganja strast do dela z ljudmi in za ljudi. Njen največji motivator je uspeh sodelavcev. Zagovarja timsko delo in povezovanje, ker na takšen način ljudje lažje in uspešnejše dosegamo cilje. Hkrati pa s timskim delom navdihujemo in se učimo eden od drugega.

Aleksandra se v kadrovskih vodah giblje že skoraj 20 let. Podjetju Skaza se je pridružila pred petimi leti, in sicer kot vodja kadrovske službe. Čeprav je po izobrazbi pravnica, zase pravi, da po duši to ni. Jo je pa ta ravno ta izobrazba pripeljala v kadrovske vode. Ponosna je, da je lahko del sprememb, ki se dogajajo v kadrovskih sferah in da lahko soustvarja transformacijo kadrovske službe iz administrativne vloge v strateško. Kar pomeni, da vse več podjetij, direktorjev in vodij dojema, da kadrovska ni zgolj urejanje dokumentacije za zaposlenega, temveč je vloga kadrovnikov partnerstvo, na način, da se posameznika podpre in po potrebi usmeri pri njegovi poslovni in osebni rasti, seveda v sklopu ciljev podjetja.

April: Kultura podjetja: zakaj je pomembna za uspešno delovanje organizacije, kako jo oblikujemo in spoznavanje praks najboljših.

Delavnica bo izvedena v sredo, 16. aprila, ob 15.00, na lokaciji Mikropolo (Zagrebška cesta 22, Maribor).

Kultura podjetja je skupek vrednot, prepričanj, norm in vedenj, ki prevladujejo v organizaciji. Je nevidna sila, ki vpliva na vse vidike delovanja podjetja, od odnosov med zaposlenimi do odnosov z strankami. Pomembnost kulture podjetja za uspešno delovanje organizacije je nesporna.

Kultura, ki je usklajena z vizijo in poslanstvom podjetja, lahko spodbuja inovativnost, ustvarjalnost in sodelovanje med zaposlenimi. S tem lahko poveča produktivnost, zadovoljstvo zaposlenih in zadovoljstvo strank. Izvedeli boste, kako kulturo podjetja čutijo v enem izmed bolj zanimivih podjetij pri nas, v podjetju Mikro+Polo, kjer je vsak zaposleni talent, kjer se spoštujejo in kjer vključujejo vse.

Predaval bo Marko Podgornik Verdev, strasten radovednež življenja, pri katerem je beseda zakaj vsak dan večkrat na jedilniku…” Marko Podgornik Verdev, novodobni influencer, se zaveda, da nas medsebojna raznolikost bogati in nam daje prednost. Je strokovnjak za svoje življenje, ki pravi, da, ko živi in dela strastno, živi srečno. V svoje podjetje vpeljuje inovativne prakse za zadovoljstvo zaposlenih in s tem postavlja nove trende. Odpirati oči in prepoznati priložnosti je moto, ki se ga v podjetju vsi držijo.

Maj: Upravljanje talentov. Kako identificirati in razvijati talente znotraj organizacije.

Delavnica bo izvedena v sredo, 7. maja, ob 16.00, na lokaciji Telekom Slovenije (Cigaletova 15, Ljubljana).

Kako identificirati in razvijati talente bo delavnica, kjer bomo predstavili dobre in učinkovite prakse, ki jih uporabljamo v Telekomu Slovenije. S predstavitvijo dobrih praks na tem področju bomo odgovorili na vprašanja, kako identificiramo talente, kako skrbimo za njihov osebni in profesionalni razvoj, kakšno vlogo pri razvoju ima vodja, HR in posameznik, kako skrbimo za njihovo zavzetost, motivacijo in zadovoljstvo. Pristopov imamo več: od kroženja zaposlenih, senčenja, coachingov, mentorstva,… Predstavili bomo praktične primere.

Delavnico bosta vodili:

Lea Šmigoc: “Delo z ljudmi je tisto kar mi daje voljo in izziv na delovnem podrocju. Skupaj dejansko zmoremo se vec. Navdihuje me povezava HR in poslovnega dela podjetja, ki je ključ do uspeha, tako postaneš proaktiven in ne le reaktiven. V zadnjem obdobju se pojavljam v dveh ključnih vlogah kot HR BP ter vodja izobraževanja in razvoja kadrov. Aktivno sodelujem pri implementaciji ključnih kadrovskih orodij in sistemov, digitalizaciji HR področja.

Manica Šegš: Manica je zagnana HR strokovnjakinja za področje razvoja kadrov. Strokovno znanje in fokusna področja: učenje in razvoj, razvoj talentov in vodenja, upravljanje uspešnosti, kadrovska strategija, krepitev kompetenc in razvoj organizacijske kulture, zavzetost zaposlenih, programi dobrega počutja, zaposlovanje, vključevanje, facilitacija in usposabljanja, mentorstvo, vodenje projektov. Navdušena je nad Coaching, Management 3.0 in Agile HR. Prav tako jo navdušuje raziskovanje in soustvarjanje tistih kadrovskih orodij, ki vodijo k rasti zaposlenih in organizacije.

Več info o bonus junijskem predavanju in zaključni prireditvi pa v kratkem.